viernes, 17 de enero de 2014

La Música.


La música
La meua afició preferida és la música.La música és l'art que es manifesta en l'organització dels sons i els silencis en el temps.Hi ha molts estils de música,com música comtemporánea,la clàssica...
Jo toque el saxofó en la banda de Quart de Poblet,des de xicoteta,és el que més m'agrada.La música és molt bona per a tots,i m'ho passe molt bé en la banda amb els meus amics.
El saxofó és un instrument de vent que es considera de vent-fusta.El saxofó va ser desenvolupat a partir de la dècada de 1840 per Adolf Sax.Els tipus que hi han de saxofons són: el sopranino,soprano,alt,tenor,baríton,baix i contrabaix.
El meu saxofó es el alt.
Quasi tots els dies vaig a música amb unes amigues a assatjar.
Tots els divendres anem a la banda gran tots, la banda comença a les 10:00 de la nit i eixim a la 1:00 aproximadament.
Després el meu grup d'amics i d'amigues eixim a donar una volta pel meu poble.M'ho passe molt bé a música.

Lucía García.

5 comentarios:

  1. M 'agradat molt el article, a mi també m'agrada la música

    ResponderEliminar
  2. m'agrada perque ami tambe m'agrada la musica com a ti te quiero peke L

    ResponderEliminar
  3. Compartisc la mateixa opinió que tu, Lucía. Jo no podria viure sense música, ès una de les cosas amb la què més em caracteritze. Si estic mal, música. Si estic bé, música. Però sempre música. Has triat un tema perfecte per a escriure el teu primer article en el blog, m'ha agradat molt.
    Un bes, Irene Lorente López, 3ºC.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Esa Irene, jo també faig el mateix que tu.
    Sempre música !!
    un beset guapa.


    LUCIA GARCIA ESTEVE

    ResponderEliminar