miércoles, 26 de febrero de 2014


ENTREVISTA SOBRE AFICIONS
He fet una entrevista a un company sobre les seues aficions :
-Quin ès el teu animal preferit?
Mencanten els gossos, sòn una excel.lent companyia.També tenen cura de la casa.
-Quin és el teu cantant preferit?
Beyoncé i rihanna,em fascinen les seues lletres i videos.
-Quin color t'agrada més?
M'agrada el color verd, és un color natural.
-T’agrada llegir?
Si, m’agrada llegir ,aprendre coses noves o emocionar-me amb un bon llibre.
-Quina es la teua pel.lícula preferida?
Hi ha moltes pel.lícules que m’agraden, per exemple ‘el señor dels anells’ i ‘l’home de les pistoles d’or’.
-Qui és el teu esport favorit?
Em fa feliç jugar al futbol,encara que també m’atrau el tennis.
Ja he acabat l'entrevista, hi ha hagut diferències entre les seves aficions i la meves.
com per exemple que li agraden els llibres i mi no.
espero que us agradi l'entrevista.


Meryem Moussafir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario