jueves, 20 de febrero de 2014

LES AFICIONS.


Com que no sabia sobre qué esciure, he decidit fer aquest article sobre les aficions dels meus familiars i amics més propers. Com suposava els de edat mes propera tenen els gustos més similars. Entre els jóvens lo més usual és practicar esports i entre el més majors eixir a passejar, a prendre café, etc...

Primer vaig començar preguntant als meus amics que em van dir que a ells els agradava fer esports, eixir amb els amics, anar-sen amb la bici tota la vesprada fins l'hora de sopar... Després li vaig preguntar al meu cosí major, que em va donar quasi la mateixa resposta. Finalment li vaig preguntar a ma mare que va dir que el que a ella li agrada és eixir amb les seues amigues a passejar, prendre café... a l'igual que a la maeua iaia.

Jo crec que aquestes respostes són les que contestarien la majoria de gent, ja que són les més usuals.


JULIA MARÍ 3er C.

No hay comentarios:

Publicar un comentario