lunes, 9 de junio de 2014

ACTORS PER UN DIA
(REPRESENTACIÓ D'ESPOT)

Hui os vaig a contar l'interpretació de diferents esquetxos del llibre Spot per els alumnes de 3rB i 3rC el passat 29 de maig a la classe de Valencià.
Tot va començar quan a classe de Vicent, el nostre professor; ens va dir que al acabar de llegir el llibre tendriem que representar un squetx que ens haguera agradat. El meu grup va decidir representar el número 8 "El único que es único.", a partir d'eixe moment tenem que decidir com representar-nos els personatges que representariem cadascu...etc, per tal que el dia de la representació ens eixirà tot el millor posible. Uns diesdesprés vam començar a fer-ho tot, bueno va començar el meu grup ja que jo em vaig trobar dues semanes a casa malalta de la gola. en eixe temps van decidir moltes coses, con que les dos xiques del meu grup frien de Mireia i de Sheila (les dues protagonistes) i els dos xics d' Otelo y Jonàs.
Quan jo vaig tornar em tocaba fer de les persones que controlaba els sons i la música que necesitariem per a la nostra representació. Quamn va aplegar el dia de la representació, el meu company que feia de Jonàs es va trobar malalt i em va tocar a mi fer de Jonàs, però tot es va solucionar. Tots els demés grups van representar també els seus esquetxos, uns millors uns altres pitjors.
Els companys de 3rB ho van fer prou bé encara que com nosaltres van tindre els seus errors.

Julia Mari 3rC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario